اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

محمد بن راشد: “دبی پلتفرمی است که خلاقان از سراسر جهان در آن گرد هم می‌آیند تا ایده‌هایی را برای خدمت به انسان نوآوری کنند و راه‌حل‌هایی برای ساختن آینده‌اش ارائه دهند.”

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت و رئیس شورای وزیران و حاکم دبی، تأکید کردند که تلاش‌ها برای تقویت محیطی که از استعدادها و افکار پیشرفته حمایت می‌کند و جذب شرکت‌ها و مؤسسات جهانی برای مشارکت در ساخت آینده و ایجاد و تقویت شراکت‌های استراتژیک با آن‌ها، در دبی ادامه دارد و به طور مداوم در حال انجام است. این تلاش‌ها به سوی فردایی بهتر که نویدبخش خیر برای انسان باشد و کیفیت زندگی او را ارتقا دهد و دایره فرصت‌هایش را گسترش دهد، معطوف است.

ایشان گفتند: “ما به تقویت قابلیت‌های محیطی که از استعدادها و ذهن‌های خلاق و کفاءت‌های برجسته در تمامی زمینه‌ها حمایت می‌کند، ادامه می‌دهیم. ما در تلاشیم تا تمامی شرایط لازم را برای رسیدن آن‌ها به بالاترین درجات تمایز در کارشان فراهم کنیم. تلاش‌های ما در این زمینه بی‌وقفه ادامه دارد. دبی پلتفرمی است که خلاقان از سراسر جهان در آن گرد هم می‌آیند تا ایده‌هایی برای خدمت به انسان نوآوری کنند و راه‌حل‌هایی برای ساختن آینده‌اش ارائه دهند.”

این اظهارات در جریان بازدید شیخ محمد بن راشد آل مکتوم از مقر شرکت “فرمینیش” سوئیس، بزرگ‌ترین شرکت خصوصی جهان در تولید طعم‌ها و عصاره‌های طبیعی و ارگانیک، در مجتمع دبی برای علوم متعلق به گروه “تیکوم” بیان شد. در این بازدید، مالک سلطان آل مالک، مدیر کل اداره توسعه دبی و رئیس هیئت مدیره گروه “تیکوم” نیز همراه ایشان بودند.

در این بازدید، شیخ محمد بن راشد اطلاعاتی درباره فعالیت‌های این شرکت در دبی دریافت کردند که از طریق آن عملیات خود را در بیش از 60 کشور در منطقه خاورمیانه و آفریقا نظارت می‌کند. همچنین درباره فعالیت‌های تحقیق و توسعه این شرکت و اهداف “فرمینیش” برای تسریع در نوآوری و تلاش برای گسترش جهانی و افزایش دسترسی به بازارهای اصلی از طریق کاهش زمان لازم برای عرضه محصولات جدید، توضیحاتی ارائه شد.

ایشان همچنین از امکانات مقر شرکت “فرمینیش” بازدید کردند که شامل آزمایشگاهی برای تحقیق و توسعه با جدیدترین تکنولوژی‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی و رباتیک است. این مقر اولین نمونه از نوع خود در منطقه است و بر روی کاربردهای هوش مصنوعی تمرکز دارد تا آماده پاسخگویی به نیازهای آینده باشد. همچنین این مقر دارای انباری کاملاً اتوماتیک است که می‌تواند حدود 40 هزار محصول را ذخیره کند و شامل رباتی با قابلیت‌های مضاعف است که به بیش از 240 مؤلفه متصل است و می‌تواند نمونه‌های عطر را در کمتر از یک دقیقه آماده کند.

شایان ذکر است که شرکت “فرمینیش” سوئیس که در صنعت عطر و طعم پیشرو است، در سال 1895 تأسیس شده و تیم شرکت شامل بیش از 11,000 کارمند در 83 تأسیسۀ مختلف در سراسر جهان است. تعداد کاربران محصولات این شرکت حدود 4 میلیارد نفر در بیش از 100 بازار جهانی تخمین زده می‌شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا